Zmiany w sposobie załatwiania spraw w Urzędzie Miejskim

2020-03-18
Zmiany obowiązują do odwołania

W związku z rosnącym ryzykiem zakażeń koronawirusem oraz mając na uwadze wprowadzenie na terenie naszego kraju stanu zagrożenia epidemicznego, w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i interesantów informujemy, że:

 

 Od dnia 19 marca 2020r. do odwołania Urząd Miejski w Jędrzejowie nie będzie prowadził bezpośredniej obsługi interesantów.

Urzędnicy będą pracować w trybie wewnętrznym

 

Obsługa interesantów będzie prowadzona telefonicznie tel.

Urząd Miejski  /41/ 386 10 10

Urząd Stanu Cywilnego /41/ 386 17 02

oraz za pośrednictwem kanałów elektronicznych:

Urząd Miejski e-mail: sekretariat@umjedrzejow.pl

ePUAP:  /h85voag244/skrytka

Urząd Stanu Cywilnego e-mail: usc@umjedrzejow.pl

 

Wszelkie dokumenty i pisma podlegające załatwieniu w Urzędzie będzie można złożyć elektronicznie (musza być opatrzone podpisem elektronicznym), bądź poprzez wrzucenie do wystawionego pojemnika w przedsionku wejścia do Urzędu.

 

Dopuszcza się przyjęcia i obsługę klientów w uzasadnionych przypadkach, w szczególności rejestracji zgonów lub innych pilnych spraw po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu daty i godziny wizyty.

 

Informujemy również, że kasa Urzędu Miejskiego będzie nieczynna do odwołania. Wpłaty można dokonywać w oddziałach banków na konto bankowe:

Bank Spółdzielczy w Kielcach O/Jędrzejów

52 8493 0004 0210 0059 1221 0009

 

Prosimy Państwa o wyrozumiałość w tym trudnym dla nas okresie

wstecz